Close
success

Πώς θα είναι οι επιτυχημένες ασφαλιστικές στο μέλλον;

Με αφορμή την εκδήλωση DIA με θέμα το insurtech, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 25 μέχρι τις 27 Ιουνίου στο Άμστερνταμ, ο Roger Peverelli ιδρυτής της DIA (Digital Insurance Agenda), μαζί με τον Reggy de Feniks, απαντά στο NEXTDEAL

Σύμφωνα με τον Roger Peverelli, σε πέντε χρόνια, ο ασφαλιστικός κλάδος θα δείχνει πολύ διαφορετικός σε σχέση με σήμερα:

▪️Η τεχνολογία και οι αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να λειτουργούν οι ασφαλιστικές εταιρείες , οι οποίες καλούνται να συνδυάσουν:

👉την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών με έναν πιο πελατοκεντρικό χαρακτήρα. Σε πρώτο χρόνο, απαιτείται:

✔️να μειωθεί το ρίσκο

✔️να βελτιωθεί ο τρόπος διαχείρισης των απαιτήσεων

✔️να βελτιωθεί ο τρόπος υπολογισμού των ασφαλίστρων (τιμολόγηση)

👉Πώς, λοιπόν, θα είναι οι επιτυχημένες ασφαλιστικές στο μέλλον;

🔸Πάντοτε θα αποτελούν ένα κομμάτι της ζωής των πελατών τους. Οι συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίες αλλάζουν γρήγορα, και η δυναμική της αγοράς επιβάλουν στις ασφαλιστικές να αναβαθμίσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους, τόσο από πλευράς συχνότητας, όσο και από πλευράς περιεχομένου και προστιθέμενης αξίας. Η τεχνολογία τους δίνει μια μοναδική δυνατότητα να γίνουν μέρος της καθημερινότητας των πελατών τους.
🔸Θα αναζητούν διαρκώς νέες συνέργειες. Πρόσθετη αξία σημαίνει επίλυση πραγματικών προβλημάτων. Οι άνθρωποι δεν θέλουν ένα στεγαστικό δάνειο, θέλουν ένα όμορφο σπίτι για να ζήσουν. Συνήθως η ασφάλιση είναι μόνον ένα κομμάτι μιας λύσης, αλλά όχι η πλήρης λύση σε ένα πραγματικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει κάποιος πελάτης. Για να τον βοηθήσουν να λύσει το πραγματικό του πρόβλημα, οι ασφαλιστικές θα πρέπει να ενταχθούν στο οικοσύστημα των εταιρειών και των οργανισμών που παίζουν κάποιο ρόλο στο πρόβλημα αυτό.
🔸Θα λειτουργούν ‘με ανθρώπινο πρόσωπο’. Μέσω διαφόρων νέων τεχνολογιών, οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να κάνουν κάθε διαδικασία ψηφιακή. Έτσι, όμως, υπάρχει ο κίνδυνος να φανεί ότι αδιαφορούν για τη συναισθηματική πλευρά της επικοινωνίας με τους πελάτες. Οι άνθρωποι ψάχνουν εταιρείες που λειτουργούν ανθρώπινα. Η λύση είναι να βρεθεί το σημείο όπου τέμνονται τα καλά και των δύο κόσμων, να αξιοποιηθεί η τεχνολογία για να εξοπλιστούν με περισσότερα εργαλεία όσοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της επαφής με τους πελάτες.
🔸Θα πασχίζουν για τη βέλτιστη λειτουργία. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ως εργαλείο βελτίωσης του τρόπου λειτουργίας, θα συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας και τα επόμενα χρόνια. Και δικαίως. Σε τελική ανάλυση, η ψηφιοποίηση των διαδικασιών και η εξοικονόμηση κόστους είναι το ελάχιστο ζητούμενο. Απλώς, αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετό για τις εταιρείες που θέλουν να παραμένουν ‘συγχρονισμένες’ με τη διαρκώς μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των πελατών τους, αλλά και με την εκάστοτε δυναμική της αγοράς. Η βέλτιστη λειτουργία είναι ουσιαστικό θέμα, όμως παραμένει μία -από τις πολλές- προϋποθέσεις που αναζητούν οι πελάτες, δεν είναι αυτή που θα κάνει τη διαφορά. Χρειάζεται καινοτομία και στον τρόπο επικοινωνίας.

Πηγή: NextDeal

Διαβάστε περισσότερα άρθρα https://asfaliesdimitriadi.gr/%ce%bd%ce%b5%ce%b1/

error

Μοιραστείτε το άρθρο μας:)